Dziękujemy za czytanie naszego bloga! Zapraszamy do obserwatorów ;]

środa, 16 maja 2012

Smile

Hejka!
Dzisiaj, jak wynika z grafiku to ja piszę posta, w którym umieszczę cykl: "Poprawka!". Chcecie wiedzieć o co w nim chodzi? A więc ZAPRASZAM!
Przeglądałam sobie różne stylizacje, różnych użytkowników Fashionstyle i natrafiłam na jedną osobę, która ma naprawdę dobre wyczucie stylu, ale ... No tak, ale...znalazłam jedną ze stylizacji, która mi nie przypadła do gustu. ( Wiadomo, każdy mógł zrobić jakąś złą stylizację, ja chce tylko pokazać co mogłoby być zmienione ^^ ) Oto ona:



Pierwsze co od razu mi się rzuciło w oczy to to, że został lakier na paznokciach, a przecież przy takich ubraniach ( mówię/piszę o sweterku, który nie ma wyciętej rączki ) trzeba zmazać lakier.
Sądzę, że mogłabyś zmienić kolor skóry lub włosy, ponieważ to pierwsze do drugiego nie pasuję i odwrotnie ;].
Teraz może zajmiemy się makijażem...On nie pasuję do koloru włosów, może do karnacji tak, ale do włosów NIE.
Przejdźmy do ubrania.. Spodnie i bluzka, okey, ale uważam, że sweter można by było zamienić na coś innego, tak samo jak torbę, która wygląda tak jakoś dziwnie, ale pewnie to przez ten lakier  ^_^
Buty... Buty same z siebie są ładne, ale nie pasują do tej stylizacji. Dlaczego? Ponieważ są one granatowe, a tutaj nie ma niczego innego granatowego. A może jakbyś założyła czarne buty?



Tak, wiem jestem okrutna... W tej stylizacji nie znalazłam dużo plusów, a chyba więcej minusów.. Ale to wszystko co napisałam to moja opinia, wasza może być inna ^^ , jeśli chcesz podzielić się swoją opinią zapraszam do pisania w komentarzach

A teraz ocenie stylizację sunnydays  :



Brawo! Stylizacja jest bardzo wiosenna, dzięki pastelowym kolorom, które wybrałaś. Dobrze podobierałaś kolory. Tylko! Jest jeden błąd, otóż bluzka jest rysowana, a spodnie nie ( według mnie wyglądają jak ubierankowe (?), ale też możliwe, że są tak dobrze narysowane, chociaż już sama nie wiem.. )
Torba też wygląda, jak by była wycięta z ubieranki, już sama nie wiem.. Dobra założę, że są wycięte z ubieranki i połączone z rysowanym ciuchem. I mam nadzieję, że olśnicie mnie w komentarzach ^^
No to stawiam:
                                   Zaliczony

Gratulację!







Dobra muszę już kończyć, to PA!
Maagic

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz