Dziękujemy za czytanie naszego bloga! Zapraszamy do obserwatorów ;]

wtorek, 22 maja 2012

Pojedynek!

Dzisiaj wtorek , a ja piszę poniedziałkowego posta... Przepraszam że nie napisałam wcześniej, ale po prostu nie mogłam ....
Dobra przechodzimy do działu: "Pojedynek na modę!" Wybrałam te oto stylizację:

Stylizacja według mnie jest ładna. Kremowa bluzka i czarne spodnie, no i do tego tek samego koloru kokarda i buty. Tylko coś mi nie pasuję na twarzy... Jeszcze nie wiem co , ale coś jest nie tak.... A może jak zmieniłabyś kolor włosów? Tak to chyba to! Nie widać dokładnie opaski, ponieważ jest ciemny kolor włosów. Coś mi jeszcze nie pasuję... Chyba to te oczy... Czy ty dodałaś rzęsy? Tak, chyba tak... I znów to przez ten kolor włosów tego nie widać...  Dobra według mnie a stylizacja jest......
- Werble proszę! ( Werble, tak? )
Jest..... : HOT






Stylizacja bardzo mi się podoba. I znów nie mam niczego do zarzucenia ubraniom. ALE! Ale, ale coś mi sie tu nie podoba! Nie wiem czemu, ale te buty mi się nie podobają w tej stylizacji. Trzeba je zmienić! ( No, ale nie teraz, JUŻ sie nie da :<, ponieważ już oceniam Twoją stylizację... Czasu nie odwrócisz... ) Tak to to ubiór mi się podoba ^_^
Przejdźmy do twarzy. Tutaj nie podobają mi sie usta, nie wiem czemu, ale nie podobają się .... ( Oczywiście to moje zdanie. )
Dobra sądzę, że Twoja stylizacja jest  HOT !







Na dziś to tyle ^_^  Zapraszam do komentowania! 
Papa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz