Dziękujemy za czytanie naszego bloga! Zapraszamy do obserwatorów ;]

środa, 16 maja 2012

Hello :D

Hejka, jestem nową redaktorką tego bloga i noszę nick TheMolka (serdecznie zapraszam do znajomych na FS) Bardzo was przepraszam za to, że nie napisałam wczoraj mojej pierwszej notki, ale gdy zauważyłam, że jest grafik była 18, a wtedy leci mój serial, a później już mi się nie chciało. Dlatego piszę z małym opóźnienie i mam nadzieję, że mi wybaczycie. Dobra nie będę już dłużej was nudzić i przejdę do działu "Porady TheMolki"
No to zaczynamy!
Dziś chciałam wam pokazać jak stworzyć stylizacje na taką pogodę jaką właśnie mamy (u mnie pochmurno i zimno)

Stylizacja jest kolorowa. Nigdy nie zaszkodzą nam kolory, a tym bardziej jeśli jest szaro i zimno. Wtedy kolory mogą wnieść choć trochę radości do naszego życia. Stylizacja jest estetyczna, nic na siebie nie nachodzi, ani do siebie nie pasuje. Choć miałam nieco niepewności wkładając te buty, i szczerze mówiąc nadal mam tę niepewność. Według mnie stylizacja jest akurat, na taką pogodę jaką mamy za oknem. Oczywiście może każdemu w niej coś nie grać, czy się nie podobać, ja sama nie uważam moich stylizacji za idealne. Kolorki są tu dobrze dobrane. Zakładając tę torbę starałam się wybrać biżuterię o podobnej barwie i nie szaleć zbytnio z makijażem, ten delikatny element na żakiecie z panterką uzupełnia brak brązowego kolory, jakiego jest torebka. Żakiet nadaje tej całej stylizacji takiego "koloru"?  Gdyby nie było żakietu stylizacja mogłaby wydawać się monotonna. Wszystko do przesady by do siebie pasowało, bo miało by ten sam kolor. Dlatego tu znalazła się także torba i buty.





                                                                                                                            
Przepraszam, że notka tak krótka, ale komp mi już zaczyna świrować i nie umie wkleić stylizacji. Następnym razem na pewno będzie dłuższa. ;) Ja lecę to pa kochane ;**                      

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz